FANDOM

Biała Gorączka - Szósta część "Dzienniku cwaniaczka". Została wydana 15 listopada 2011.

Streszczenie Edytuj

Gregory odkrywa fałszerstwo autografu, którego autorką jest jego własna mama. Gregory rozgryzł szkolny przekręt drobiowy i wraz z Rowleyem tworzą własny kiermasz szkolny dzięki czemu tworzą własną gazetę. Gazeta nie zostaje dobrze przyjęta więc promują swoje widowisko np. przyklejając plakaty na murze niestety farba drukarska odkleiła się od muru i przez to przyjaciela mają kłopoty. Niestety zauważa ich jedna osoba. Na szczęście jej portrety pamięciowe nie są zbyt poprawne. Cała szkoła trąbi o tej sprawie.

Rowley pisze anonimowy liścik w którym wyznaje winę Grega. Za karę chłopak musi czyści mur. Potem są wysokie opady śniegu powyżej 1 metra. Manny zablokował konto Grega w "Zwierzakach Sieciakach" przez te wydarzenie nie może grać w swoją ulubioną grę. Piwnica zostaje zalana. Greg boi się policji i popada w paranoję. Do tego rodzina musi radzić sobie bez prądu, który jak się później okazuje wyłączył Manny. Tata ten czas spędza w luksusowych warunkach w hotelu gdyż nie mógł dotrzeć do domu z powodu śnieżycy.

Tata wraca z dużą ilością jedzenia. Greg odśnieża parking koło kościoła w poszukiwaniu pieniędzy które poprosił od "Hojnego Drzewa". Następnego dnia dostają prezenty od Mikołaja. Greg staje się popularny w gazecie przez co redaguje drugie wydanie "Plotkarza Sąsiedzkiego"

Anulowany Film Edytuj

Po zakończeniu serii filmu. Jeff Kinney zapowiedział że powstanie krótkometrażowy, animowany film który miał być emitowany na kanale Fox. Ostatecznie nie powstał, a Jeff zdradził że powstaje nowy film który będzie miał premierę w 2017 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki