FANDOM

Bryce Anderson to najpopularniejszy uczeń w szkole Grega.Jest znany z tego, że ma słodki tyłek według dziewczyn, które go podziwiają. Greg pokazuje, że w szkole podstawowej nie lubił dziewczyn, bo powiedział: "Dziewczyny śmierdzą!". Greg bronił dziewczyny mówiąc: "Nie sądzę, że dziewczyny są śmierdzące!". Greg próbuje sprawić, by wyglądał jak idiota, gdy słyszy, jak rozmawia z dziewczynami.

Podsumowanie

Greg wspomina, że ​​nie potrzebuje najlepszego przyjaciela, ponieważ ma fanów, którzy podążają za nim. W "Białej Gorączce" pojawia się podczas siódmej klasy Grega (podczas wydarzeń z Ubaw po Pachy), gdzie był właścicielem restauracji stworzonej dla rodziców z sąsiedztwa. Po sukcesie restauracji zarobił ponad 300 dolarów, które podzielił na swoich kolegów (jeden z nich kupił karabin BB, by zażartować z Grega). Wiele dziewczyn w szkole Grega lubi go.

W filmach gra go Owen Best i jest pokazywany jako chłopak Shelly.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo, dlaczego jest tak popularny, ale być może fakt, że dziewczyny sądzą, że jest przystojny, albo jest bogaty. Greg mówi, że to nie jest sprawiedliwe, że Bryce ma wszystkie dziewczyny, którymi, interesował się dopiero na początku szkoły średniej, podczas gdy Greg zawsze był za dziewczynami nawet w elementarnej sytuacji, gdy Bryce i jego przyjaciele nienawidzili dziewcząt.
  • Fregley był bardziej popularny niż on w "Zezowatym Szczęściu".