FANDOM

Fredzio

Fredzio - lalka która ma pomóc w opiece nad dzieckiem.

Greg dostał Fredzia pod choinkę kilka lat przed wydarzeniami z Białej Gorączki, dlatego że zapomniał zrobić listę życzeń i mama stwierdziła że kupi mu lalkę która przygotuje go na przyjście małego braciszka. Greg początkowo nie chciał mieć z lalką nic wspólnego, lecz potem stwierdził że Fredzio będzie mógł jeść jego warzywa za niego.

Greg wykorzystywał też lalkę do trzymania mu komiksu. Greg przyznał że po paru miesiącach zżył się z lalką lecz ona nieoczekiwanie zniknęła. Greg bardzo się tym przejął.

Biała Gorączka

Podczas powodzi w piwnicy Greg zauważył dziwny obiekt, a gdy go wyłowił okazało się że to Fredzio. Wyglądał strasznie Greg pomyślał że dobrała się do niego jakaś mysz, a i dzień w wodzie nie zrobił mu dobrze. Najprawdopodobniej to tata Grega schował w piwnicy Fredzia gdyż nie był zadowolony tym że jego syn bawi się lalką. Manny przywłaszczył sobie Fredzia i prawdopodobnie jest teraz zabawką Mannego, chociaż Greg chciał go oddać na rzecz akcji podaj zabawkę, ale policjanci nie chcieli używanej zabawki.

Ciekawostki

  • Fredzio jest czwartą, nieludzką postacią, która nie jest zwierzęciem, pierwszym jest Ser, drugą jest Błotnista Ręka, a trzecia jest Stopą

Galeria

Fredzio zniszczony