FANDOM

Joshie to fikcyjny europejski piosenkarz z serii "Dziennik Cwaniaczka". Zawsze promuje dobre wartości, takie jak szanowanie swoich rodziców i podążanie za marzeniami. Rowley jest fanem Joshiego, choć Greg jest przekonany, że wszyscy jego pozostali fani to 6-8-letnie dziewczynki.

Rowley idzie na koncert Joshiego w Przykrej Prawdzie. Nie pojawia się osobiście w filmie, ale pojawia się na plakacie w pokoju Rowleya. W Droga przez Mękę jest pokazany na tablicy ogłoszeń w pokoju Rowleya.

Występuje

Wygląd

Joshie ma blond włosy zaczesane do tyłu, nosi pomarańczową podartą kurtkę, która w scenach pokazujących jego widok z przodu jest bez rękawów, choć w tym samym komiksie, gdy jest pokazany z boku ma rękawy. Nosi fioletowe dżinsy, które są również rozdarte pasem z literą J w środku. Podobnie jak w przypadku wyglądu jego głowy i kształtu twarzy, przypomina Bryce'a Andersona.

Ciekawostki

  • Nie pojawił się od Przykrej Prawdy, więc można było stwierdzić że nigdy się już nie pojawi. Chociaż można go zobaczyć w retrospekcji w Drodze przez Mękę.