FANDOM

Maddox Selsam to postać, która pojawiła się w Ryzyk-Fizyk. Znalazł balon Grega z Brygady Balonów.

Ryzyk-Fizyk

Zobaczył balony Grega wiszące na drzewie za oknem, ćwicząc grę na skrzypcach. Mieszka w bardzo nie zaludnionym rejonie, gdzie ma kilku sąsiadów, jak wspomniano. Nigdy nie grał w gry wideo i szaleje, gdy widzi gry wideo, ponieważ Greg grał w grę wideo, która była pierwszą w historii grą wideo widzianą przez Maddoxa. Bardzo się denerwuje że pani Selsam musi zabrać go do domu. Jego dom nie ma telewizora, a w salonie jest półka na książki zamiast telewizora. W jego pokoju znajduje się mnóstwo lego, które łącznie są najprawdopodobniej drogie pod względem wartości, które mama kupuje dla niego za każdym razem, gdy chce zestaw Lego. To znaczy, że jego mama może być bogata. Maddox wydaje się być bardzo ostrożny ze swoim Lego, ponieważ nie pozwala Gregowi bawić się nimi, a także zauważa zaginioną cegiełkę z klocków lego ze swojego pozostałego koszyka lego. Kawałek zaginął, gdy Greg mógł grać tylko z lego w koszu z resztkami, a kiedy skończył z nimi grać, brakujący element utknął mu na łokciu. Oskarżył go o kradzież jego klocków Lego, prowadząc Grega do wyrzucenia z domu i zakończenia związku.

Wygląd

Maddox ma okulary i nosi czarną koszulę z białymi spodniami. Ma również kręcone blond włosy.

Występuje

Dziennik Cwaniaczka Ryzyk-Fizyk (pierwszy i jedyny występ)