FANDOM

Patty Farrell - uczennica WMS, chodzi do klasy z Gregiem. Jest w tym samym wieku co Greg, arogancka i samolubna.

W filmie Dziennik cwaniaczka walczyła o stanowisko przewodniczącego szkoły.

Spuściła Gregowi manto w przedszkolu i czwartej klasie, bo Greg powiedział o niej: Patty, Patty, gnom szczerbaty, wkłada palec do herbaty!, na co Patty się popłakała. Nie wiadomo, za co zlała Grega w czwartej klasie.

Pokonała Heffleya na lekcji wreslingu. Grała Dorotkę w Dzienniku cwaniaczka. Największy szkolny wróg Grega i Rowleya. Marzy o sławie szczególnie w części ,,dzienniczek cwaniaczka'' gdy występowała jako główna bohaterka występu zorganizowanego przez szkołe gdzie chodzi Greg.

Jednak chłopaki z Gregiem za usunięcie mapy Stanów Zjednoczonych na teście na lekcji geografii obrzucali ja jabłkami i strącili jej okulary. Wtedy zepsuli jej karierę.

BiografiaEdytuj

Niewiele wiadomo o jej przeszłym życiu, oprócz tego, że chodziła do przedszkola z Gregiem i już tam nie miała z nim najlepszych stosunków. Dorastając, nabrała wraz z wiekiem arogancji i egoizmu.

WyglądEdytuj

Farrell jest dość szczupłą dziewczyną o brązowych włosach z rudym podszyciem. Jest wyższa od Grega, ma niebieskie oczy, włosy związane w dwa warkocze, prosty nos. Chodzi ubrana w białą koszulę z kamizelką koloru purpurowego z lekkim nalotem fuksji.

CharakterEdytuj

Dziewczyna twarda, zadufana w sobie, arogancka i wredna. Mogłaby tylko pomiatać innymi. Twierdzi, że sprawy ważne dla niej w gimnazjum nie stracą znaczenia w liceum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki