FANDOM

Ruby Bird-  jest dziewczyną ze szkoły Grega, która pojawiła się w Trzeci do Pary. Jest jedyną dziewczyną, która kiedykolwiek została zawieszona, za tak mocne ugryzienie w ramienie pana Underwooda, że utkwił w nim jej przedni ząb. Fregley się w niej zakochał. Kiedy Ruby Bird i Fregley zostali połączeni, zachowywali się serdecznie, ale według wykresu relacji Grega ugryzła Fregleya. Na tańcu, kiedy miało się już skończyć, Ruby nie miała partnera, więc szła w kierunku Grega, by skłonić go do tańca z nią, ale nie zdążyła, ponieważ właśnie wtedy Greg złapał Abigail za rękę i poszedł na parkiet. Ruby Bird zachowuje się podobnie jak Fregley, ma nawyk gryzienia ludzi, ma też tylko jeden przedni ząb, taki jak ten, który utknął w ramiu pana Underwooda. Została zawieszona za to. Ona ugryzła także Fregleya zgodnie z diagramem relacji Grega, ale zachowują się jak para.

Wygląd

Ruby to bardzo chuda dziewczyna, ma czarne warkocze i owalną twarz, nosi okulary. Ma też tylko jeden przedni ząb ze względu na swój zwyczaj gryzienia ludzi.

Ciekawostki

  • Jest jedną z niewielu postaci, których uszy są zawsze pokazywane.
  • Według Grega, Ona jest jedyną dziewczyną, która została zawieszona w Westmore Middle School

Występowanie