FANDOM

Słodzik - jest to pies którego Frank Heffley kupuje w czwartej części "Ubaw po Pachy".

Ubaw po Pachy

Za swojego ulubionego domownika obrał sobie Susan (mamę Grega) podczas gdy ona prawie go nie zauważa co denerwuje tatę. Został niezbyt polubiony przez Grega którego denerwował głośnym zachowywaniem się i zajmowaniem kanapy przed telewizorem. Jeszcze w tej samej części Frank oddał go Buni, którą piesek od razu pokochał.

Biała Gorączka

Został wspomniany przez Grega który narzeka że on umiera z głodu, a Słodzik je sobie domowe obiadki u Buni.

Zezowate Szczęście

Okazuje się iż bardzo utył u Buni na dodatek Bunia ubiera go jak człowieka przez co według Grega Słodzik złapał doła. Greg i Rodrick żartowali sobie z Słodzika, a gdy spróbował tata zaliczył totalną wtopę.

Droga przez Mękę

Greg powiedział że jeździli ze Słodzikiem do weterynarzy aby wyciągali z niego rzeczy, które zżerał. Pewnego dnia mama znalazła w pralni mnóstwo foliowych opakowań i stwierdziła że to Słodzik zjadł ciastka, a czekolada podobno jest trująca dla psów, no więc Susan jak najszybciej zabrała Słodzika do kliniki żeby przepłukali mu żołądek co nie jest przyjemne. W rzeczywistości to Greg zjadł ciastka i powiedział Słodzikowi iż będzie jego dłużnikiem.