FANDOM

Zezowate Szczęście - ósma część z serii Dziennik Cwaniaczka została wydana dziewiętnastego marca 2014 roku

Bohaterowie

Opis z tyłu

Masakra - tak Greg ocenia swoje życie towarzyskie. Najlepszy przyjaciel zdradziecko zostawił go dla dziewczyny, a w dodatku dal bardzo konkretnej dziewczyny - tej podłej Abigail. Czy można coś poradzić na notorycznego pecha? Wróżby z chińskich ciasteczek są megadołujące, horoskopy idiotyczne, a gadżety na szczęście nieskuteczne. Wtedy jednak na horyzoncie (czyli pod łóżkiem starszego brata) pojawia się magiczna kula numer 8...

Ciekawostki

  • 18 lipca 2013 r. Ogłoszono, że okładka zostanie ujawniona 8 sierpnia 2013 roku.
  • Zanim ujawniono tytuł książki, pojawiło się kilka plotek o nazwie tej książki, w tym Life Stress, Flipped Out, Spring Bummer i fałszywej okładce "School Dilemma".
  • Jest to druga książka, w której słowo "Dziennik" nie jest żółte, pierwsze to Ubaw po pachy.
  • Jest to druga książka, w której słowa "Cwaniaczka" są w kolorze pomarańczowym, pierwszy to Trzeci do Pary.
  • Krążyły plotki, że książka będzie ostatnią z serii, dopóki Jeff Kinney nie powiedział, że tak nie będzie.
  • To największy występ Fregleya w książce.
  • Kiedy Greg grzechotał plastikowe jajko pod koniec książki, jego usta wydają się większe.
  • Jest to trzecia książka, w której Rowley występuje jako antagonista. Pierwszym był Dziennik Cwaniaczka a drugim Przykra Prawda
  • Jest to pierwsza książka, w której pokazana jest krew w serii pokazana tam, gdzie Chad Middleton miał zakrwawiony nos.